czwartek, 26 maja 2016

Rozdział 14

 Wstałam dzisiaj  bardzo wcześnie ,bo 4;15 .
Zastanawiacie się pewnie dlaczego ? Już Wam mówię,  po prostu bardzo denerwuje się swoją nową pracą , jakby nie było będę jedyną dziewczyną w środ tylu facetów .

Postanowiłam ubrać swój strój do biegania i udać się pobiegać do pobliskiego parku .

W domu byłam przed 7 , poszłam do łazienki wziąć prysznic i ubrać luźniejsze ciuchy .
Zeszłam na dół , zaparzyłam  wodę i zrobiłam kawę .  Na śniadanie przyrządziłam sobie omleta .

W trakcie mojego posiłku  przyszła młoda . 

-Ej a co Ty tak wcześnie wstałaś ?
-Spać nie mogłam , a Ty już na nogach ? 
-Niestety szkoła wzywa . Gosia..
-Hmm ?
-Powiesz nam w końcu gdzie będziesz pracować ? 
-A Kiedy kończysz osiemnastkę ? 
-No  za nie całe dwa tygodnie .'powiedziała niepewnie  
-Wtedy się dowiesz . 
-No dobra . 
-A teraz jedz śniadanie a ja lecę się do końca spakować , zaraz będę jechać . 



Jak powiedziałam tak też zrobiłam , zaczęłam pakować swoje ostatnie rzeczy , byłam już by zasuwaniu moich walizek gdy rozdzwonił się mój telefon .   Był to misiek . 

-Halo ? 
-Cześć , chyba Cie nie obudziłem ? 
-Hej , nie właśnie kończę się pakować , co tam ?
-Chciałem Ci tylko życzyć miłej podróży ,powiedzieć że będę bardzo tęsknić . 
-Już skończyłeś ? 'nie mogła wytrzymać tego 
-W zasadzie tak . 'nie rozumiał o co chodzi 
-Co w tej chwili robisz ? 
-Jem śniadanie .
-To słuchaj zjedz śniadanie ,spakuj swoje rzeczy i bądź u mnie . 
-Ale jak to ? Przecież masz jechać do pracy , a ja do Spały . 
-Czy ja się nie jasno wyraziłam ? Przyjedź , chyba że nie chcesz .
-Chce . Wsiadam w samochód i za pół godziny będę . 
-To czekam . 


Planowałam to inaczej , no ale cóż ...


Zasunęłam swoje walizki i zeszłam z nimi na dół , czekała już tam na mnie cała rodzina . 

Po  nie długim pożegnaniu z całą rodziną i obiecaniu że niedługo się zobaczymy zostałam sama , i czekałam aż Kubiak przyjedzie . 
 Przygotowałam jeszcze sobie koktajl na drogę i usłyszałam dzwonek do drzwi . 
Skierowałam się do wyjścia, w środku stał lekko zszokowany Kubiak ale i szczęśliwy ? 

-Cześć chyba czegoś tu nie rozumiem ,po co mi kazałaś przyjechać ?

Nie odpowiadając nic wtuliłam się w niego . 

-Dowiesz się wkrótce . ,idziemy ? 
-Dokąd?
-Do Spały ?
-Okey,  nadal nie rozumiem . 
-Dowiesz się  niedługo mówiłam już . 

I Skierowałam się po swoje walizki , lecz misiek wyprzedził mnie i jak na dżentelmena przystało zabrał je i spakował do samochodu. 

Upewniając się że wszystko wzięłam zamknęłam drzwi i udałam się do samochodu przyjmującego . 

Gdy już ruszyliśmy Kubiak wciąż nie dawał za wygraną i chciał się dowiedzieć o co chodzi . 

-To co powiesz mi w końcu o co chodzi ?
-Nie teraz .
-Dlaczego ? 
-Bo nie . 
-Jesteś bardzo tajemnicza . 
-Wiem to  . 

Dalsza część drogi minęła nam bardzo przyjemnie  . Gdy usłyszałam w radiu moją ulubioną piosenkę ( https://www.youtube.com/watch?v=PSbUtCFnX3c .)  podniosłam rękę i wzięłam ją w kierunku radia by ją wziąć trochę głośniej , lecz na drodze spotkałam się z rękę Kubiaka , który chciał zrobić jak mniemam to samo  . 

-To moja ulubiona piosenka . 
-Widzę mamy takie same gusta , bo moja też . 

W tej chwili Michał złączył nasze dłonie , i już do końca drogi jechaliśmy w splecionych dłoniach . 


Gdy dotarliśmy do Spały poprosiłam Kubiaka by poszedł się za rejestrować i rozpakować w swoim pokoju , a później się spotkamy . 
 Niechętnie uczynił to co powiedziałam .  Ja chwyciłam za telefon i zadzwoniłam po doktora Sokala . 
Po chwili przyszedł do mnie , pomógł mi się zarejestrować , zaprowadził do pokoju , a później poszłam zobaczyć na jakich sprzętach będę pracować  . Wyjaśnił mi wszystko , dał plan a na sam koniec poznał mnie z trenerem Antigą i reszta sztabu szkoleniowego .

Poinformowano mnie że   mamy czas do 16 później  widzimy się na spotkaniu ze wszystkimi siatkarzami , i tam także zostanę przedstawiona jako nowy człowiek sztabu . 

Ruszyłam więc do swojego pokoju , gdzie postanowiłam rozpakować kilka rzeczy  . 
 ______________________________________________________
Witam , wiem że zawaliłam za co bardzo przepraszam :CC 
Egzaminy , potem poprawa ocen :C to wszystko się nałożyło i nie miałam czasu, ani weny . :C 
Od czerwca to się zmieni :D :3  


1 komentarz:

  1. Oj chciałabym zobaczyć minę Miśka gdy się dowie. Gosia niezłą niespodziankę szykuje. Ciekawi nie jak jej siostra zareaguje na to.

    OdpowiedzUsuń